طراحی ناخن با استفاده از لاک، یکی دیگر از روش های زیبایی ناخن و دست است. برای دیزاین ناخن ها، می توانید از طرح های متنوعی با استفاده از لوازم ساده و در دسترس استفاده کنید. در این مقاله شما را با روش هایی ساده برای انجام طراحی ناخن ، با لوازم ساده آشنا می کنیم.

با یادگرفتن طراحی ناخن، می توانید مدل ناخن های خود را هر هفته عوض کنید. دیزاین ناخن ها با طرح و رنگ های متنوع، جزء اکسسوری های مهم استایل خانم ها است. رنگ لاک ناخن های خود را می توانید با رنگ کیف، کفش و لباس خود، ست کنید.

انواع طرح های ساده طراحی ناخن

پس از خواندن این مقاله، می توانید با استفاده از لوازم ساده زیباترین طراحی ها را روی ناخن های خود انجام دهید. عروس سرا سمر یگانه  در این مقاله آموزش طرح های پرطرفدار طرح ناخن را برای شما گردآوری کرده است.

طراحی ناخن طرح شعله

برای این طرح می توانید از ترکیب رنگ های سفید و نارنجی استفاده کنید. ترکیب رنگ های سفید و نارنجی، جزء رنگ های زنده و فانتزی هستند. این ترکیب رنگ برای مهمانی های فصل بهار و تابستان مناسب است. این دیزاین ناخن برای تیپ های اسپرت و مجلسی مناسب است.

مراحل اجرای طراحی ناخن طرح شعله

برای اجرای این طرح لاک های سفید، سیاه، نارنجی، زرد و نوارهای طراحی ناخن را تهیه کنید. ابتدا لاک سفید را روی ناخن بزنید. پس از خشک شدن لایه اول، دوباره یک لایه دیگر لاک سفید روی لایه اول، بزنید. پس از خشک شدن لایه دوم لاک سفید، نوارهای طراحی را به شکل اریب روی ناخن بگذارید.
طبق شکل، قسمتی از ناخن را لاک زرد بزنید. نوار طراحی را به صورت اریب در مرکز ناخن قرار دهید. لاک نارنجی را روی یک قسمت ناحیه زرد رنگ بزنید. این بار نوارها را به شکل اریب در قسمت پایین شکل قرار داده و لاک مشکی را روی طرح بزنید. پس از خشک شدن لاک، برق ناخن را روی طرح بزنید.

طراحی ناخن مدل شعله

طرح گل های صورتی و بنفش

رنگ صورتی و بنفش رنگ های شیک و جذاب برای تیپ جوان است. این ترکیب رنگ برای فصل بهار و تابستان است.

مراحل اجرای صورتی و بنفش

برای این طراحی لاک سفید، صورتی، بنفش و قلم مویی طراحی را تهیه کنید. ابتدا یک لایه لاک سفید روی ناخن بزنید. پس از خشک شدن لایه اول دوباره لاک سفید را روی لایه اول بزنید. با تکرار، پوشش دهی لاک ناخن بیشتر می شود.
پس از خشک شدن لایه های لاک سفید، با قلم نازک طراحی، طرح گل با لاک های رنگ صورتی روی ناخن ایجاد کنید. برای دیزاین گل ها از لاک بنفش نیز استفاده کنید. پس از خشک شدن طرح ها، از برق ناخن استفاده کنید. می توانید طرح های دیگر نیز با استفاده از این رنگ ها روی ناخن ها ایجاد کنید.

[caption id="attachment_711" align="aligncenter" width="171"]طراحی ناخن 2 nail design 2[/caption]

بیشتر بخوانید : مضرات استفاده از لاک برای ناخن ها

طرح رنگ پاشی

در این طرح از ناخن مانند بوم نقاشی استفاده می شود. برای طرح اسپرت رنگ پاشی، لاک سفید، لاک آبی، لاک بنفش، لاک صورتی و قلم موی زاویه دار را برای طراحی ناخن تهیه کنید. لازم به ذکر است می توانید از لاک های رنگ دیگر نیز طبق سلیقه خود استفاده کنید.

مراحل اجرای رنگ پاشی

ابتدا لاک سفید را روی ناخن ها بزنید. پس از خشک شدن لایه اول، لایه دوم لاک سفید را نیز روی لایه اول بزنید. پس از خشک شدن لاک سفید، قلموی زاویه دار طراحی ناخن را آغشته به لاک آبی کنید و با استفاده از انگشت شصت خود، لاک رنگ آبی را روی ناخن بپاشید. پس از خشک شدن لاک آبی همین روش را برای لاک های دیگر تکرار کنید. پس از خشک شدن لاک ها، از برق ناخن برای زیبایی بیشتر طرح استفاده کنید. این طرح ناخن یک اثر هنر بسیار جذاب است.

nail design 3

طرح ابرهای رنگارنگ

این طرح دوست داشتنی رنگارنگ، زیبا، درخشان و شیک است. این طرح بهتر است روی ناخن انگشت حلقه انجام شود. مابقی ناخن ها لاک آبی فیروزه ای متمایل به سبز زده می شود. این طرح برای فصل بهار و تابستان مناسب است. تمامی ناخن ها را لاک آبی فیروزه ای متمایل به سبز بزنید بجز ناخن انگشت حلقه.

مراحل اجرای ابرهای رنگارنگ

برای این طرح نیز لاک سفید را مانند طرح های قبلی در 2 مرحله بزنید. ناخن انگشت حلقه را لاک رنگ صورتی در 2 مرحله بزنید. طرح اصلی روی ناخن انگشت حلقه زده می شود. با قلموی مخصوص طراحی ناخن، با استفاده از لاک آبی روشن یک خط عمودی عریض که انتهایش گرد است را روی ناخن بکشید. سپس کنار خط عمود رنگ آبی فیروزه ای، خط عمود دیگری با همان لاک بکشید. خط دوم می بایست از خط اول کوتاه تر باشد. این مرحله را تا آخر پهنای ناخن انجام دهید. می توانید طبق سلیقه خود از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید. روی طرح اول، طرح ابر دیگر با قد کوتاه تر ایجاد کنید. پس از خشک شدن طرح، از برق ناخن برای زیبایی بیشتر طرح استفاده کنید.

nail design 4

این مقاله توسط تیم سالن زیبایی کرج سمر یگانه گردآوری شده است.


آموزشگاه آرایشگری سمر یگانه ناخن ,استفاده ,طراحی ,بزنید ,لایه ,توانید ,طراحی ناخن ,استفاده کنید ,مراحل اجرای ,ناخن انگشت ,انگشت حلقه ,برای زیبایی بیشتر ,برای انجام طراحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش دیجیتال مارکتینگ فروشگاه اینترنتی می استور اتومبیل سعادت نچرال بونتی همه چی موجوده Shabahang Gifs and Pics ミ دنیای عکس متحرک شباهنگ رویدی-سایت تفریحی سرگرمی فروشگاه اینترنتی اسباب بازی